Siirry sisältöön
Järvimaisema

Ylivertainen asiakaskokemus keskiössä – Sarastia uudistaa asiakaspalvelun asiointijärjestelmänsä

Sarastia uudistaa asiakaspalvelun asiointijärjestelmänsä. Uudistus kattaa asiakkaiden itsepalveluportaalin, digitaalisen palvelunhallinnan ja tukipyyntöjen ohjaukseen liittyvien palveluprosessien hallinnan, raportoinnin sekä järjestelmän tietovaraston. Uusi järjestelmä korvaa nykyisen Sarastia asiakaspalvelun asiointiratkaisun vuosien 2022–2023 aikana.

Uuden palvelunhallintajärjestelmän avulla Sarastia parantaa asiakaskokemusta sekä lisää palvelutuotannon tehokkuutta. Uusi järjestelmä mahdollistaa palveluprosessien digitalisoinnin sekä palvelutoiminnan nostamisen uudelle tasolle Sarastian strategisten tavoitteiden mukaisesti.

Ajankohtaista