
Julkishallinnon tulevaisuus -webinaarisarja: Asiakaskokemus keskiössä
Asiakaskokemus mielletään usein liikemaailman termiksi, jossa asiakasta säväytetään mahtavilla kokemuksilla – ja jossa personoidut mainokset tulvivat joka kanavasta kuluttajan iholle. Mutta mitä asiakaskokemus tarkoittaa julkishallinnossa? Käytännössä se on asiakkaan kuuntelemista, ymmärtämistä ja tuntemista. Ennen kaikkea se on asiakasrajapinnan varustamista mielekkäillä prosesseilla ja työkaluilla, jotka aidosti tukevat asiakkaan kohtaavaa asiantuntijaa.
Tervetuloa kuulemaan Microsoftin järjestämään webinaariin, miten Microsoft Dynamics 365 tuotteilla autetaan asiakaskokemuksen rakentamista!
Tässä webinaarissa esitellään myös, miten Sarastia365 asiakkuuden- ja palvelunhallinnan ratkaisuilla on tehostettu kokonaisprosessia ja samalla parannettu sekä asiakas- että työntekijäkokemusta.
Agenda:
- Sarastia365 konsepti, yleisesti
- Sarastia365 asiointi, ratkaisualusta
- Asioinnin ratkaisuja kuntalaisasioinnin näkökulmasta
- Asioinnin ratkaisuja asiantuntijan näkökulmasta
Microsoftin Julkishallinnon tulevaisuus -webinaarisarja pureutuu julkishallinnon organisaatioiden tulevaisuuden taitoihin ja teknologioihin organisaatioiden kannattavuuden ja kestävän kehityksen näkökulmasta. Jokainen jakso pureutuu valittuun teemaan esimerkkien ja asiantuntjoiden näkemysten kautta.
