
Sarastian extranet tulossa kaikille asiakkaillemme
Sarastia yhtenäistää asiakkaiden käytössä olevat extranet-sivustot yhdeksi Sarastian extranetiksi.
Sarastian extranet tulee perustumaan moderniin Sharepoint-ratkaisuun ja se otetaan käyttöön kaikille Sarastian asiakkaille. Asiakkaiden on myös mahdollista lisätä omia talous- ja henkilöstöhallintoon liittyviä dokumentteja ja ohjeita extranetiin. Kansioita voidaan tarvittaessa luvittaa siten, että niiden käyttö rajataan vain nimetyille henkilöille tai ryhmille.
Sähköisen työpöydän toiminnollisuudet/käyttötarkoitus:
- Uutiset/Tiedotteet
- Sovelluslinkit
- Materiaalipankki
- Hankintasopimukset
- Tiedolla johtaminen/raportointi
- Robotiikka
- Sarastian Twitter
Käyttöönottoprojektissa on haastateltu muutamaa pilottiasiakasta, jotka auttoivat varmistamaan, että mukana on kaikki olennainen. Haastatteluista saatiin myös uusia kehitysideoita.
Sarastian extranetin käyttöönotto tullaan vaiheistamaan siten, että pilottiasiakkaat ottavat sen käyttöön tammi-helmikuussa 2020. Tarkempi asiakaskohtainen aikataulu selviää alkuvuonna ja siitä tiedotetaan erikseen.
Sarastian extranetin nimestä järjestetään alkuvuodesta nimikilpailu, johon toivomme myös Sarastian asiakkaiden osallistuvan. Nimikilpailusta tiedotetaan tulevassa uutiskirjeessä.
Lisätietoja projektipäällikkö Jaana Lehtonen, jaana.lehtonen@sarastia.fi