Siirry sisältöön

Sarastian asiointimalli yhtenäistyy

Sarastian asiointimalli yhtenäistyy loka-marraskuun aikana, jolloin myös ex-KuntaPron asiakkaat siirtyvät Efecte-asioinnin käyttäjiksi.  Sarastialle usein palvelupyyntöjä lähettävät ammattikäyttäjät tekevät palvelupyynnöt Efecte-asioinnin kautta, jossa asiointi on mahdollista mihin vuorokauden aikaan tahansa ja jossa voi seurata palvelupyynnön tilaa reaaliaikaisesti.

Efecte-asioinnin käytöllä on useita hyötyjä, mm. tavoitettavuus, palvelutason turvaaminen sekä raportoinnin helppous. Jatkossa myös jokaisen palvelupyynnön jälkeen asiakkaat voivat antaa palautetta saamastaan palvelusta. Tulevat Efecte-asioinnin käyttäjät koulutetaan ennen asiointimallin uudistumista ja jokaisen asiakkaan kanssa keskustellaan mm. aikataulusta erikseen.

Asiointimallin yhtenäistymisen vuoksi ex-Taitoan asiakkaiden Efecte-asioinnin salasana tulee vaihtumaan yhteisen pääsynhallintamallin vuoksi. Jokainen käyttäjä saa tästä vielä erillisen viestin.

Sarastia.fi/asiakaspalvelu -sivuilta kuka tahansa voi olla yhteydessä Sarastiaan asiointilomakkeiden kautta. Sivuilta löytyy myös chat-palvelu, jota kautta saa apua yleisissä asiointiin liittyvissä asioissa.

Asiakaspalvelu on avoinna numerossa 020 6399 400 arkisin klo 8-16:00. Puhelun aluksi valitaan, haluaako palvelua palkka- ja palvelussuhdeasioissa, lasku- ja talousasioissa vai tukea käyttöoikeuksiin ja kirjautumisongelmiin. Esimiehille tarkoitetun HR-asiakaspalvelun puhelinnumerot säilyvät ennallaan.

 

 

 

Ajankohtaista

Tiedolla johtaminen

Perintäpalvelut

Sijais- ja rekrytointipalvelut