Laskunsaajat

Onko laskun eräpäivää mahdollista siirtää tai onko laskulleni mahdollista saada maksulykkäystä?

Laskun eräpäivää on mahdollista muuttaa, tai laskulle on mahdollista saada maksulykkäystä riippuen laskuttavan kunnan sopimusehdoista. Voit pyytää maksulykkäykseen liittyen ohjeistusta asiakaspalvelusta numerosta 020 6399 400. Huomioithan, että maksuhuomautukselle eräpäivän siirron voi myöntää ainoastaan perintätoimisto, josta kyseinen huomautus on lähetetty. Perintätoimiston yhteystiedot löytyvät maksuhuomautuksesta.

 

Olen kadottanut alkuperäisen laskun, voinko saada kopion laskusta?

Voit soittaa laskun kopion saamiseen liittyen asiakaspalveluumme numeroon 020 6399 400.

 

Sain maksukehotuksen ja olen mielestäni maksanut alkuperäisen laskun. / Sain maksukehotuksen, ja haluaisin tietää, mitä laskua kehotus koskee?

Voit soittaa laskutukseen liittyen asiakaspalveluumme numeroon 020 6399 400.

 

Olen maksanut laskun kaksi kertaa, miten toimin? / Olen saanut pyynnön ilmoittaa tilinumeroni liikasuorituksen palauttamiseksi.

Tarkemmat ohjeet tilinumeron ilmoittamiseen postitse sekä kirjeen palautusosoite ovat saamassasi liikasuorituskirjeessä. Voit myös pyytää laskutukseen liittyen ohjeistusta asiakaspalvelusta numerosta 020 6399 400

 

Olen mielestäni saanut virheellisen laskun, miten minun tulisi toimia?

Laskuun liittyvissä epäselvyyksissä suosittelemme, että olet ensisijaisesti yhteydessä laskuttajaan, eli siihen kunnan tai kaupungin yksikköön, josta olet saanut laskun.

 

Postiosoitteeni on muuttunut, minne ilmoitan uuden osoitteeni?

Muuttuneet osoitetiedot tulee ensisijaisesti ilmoittaa kotikuntasi laskuttajalle.