Palkkasihteeri (vakituinen), Hämeenlinna
Haemme energiseen ja osaavaan joukkoomme ammattitaitoista ja hyvällä työinnolla varustettua palkkasihteeriä vakituiseen työsuhteeseen Hämeenlinnan toimipisteeseemme 1.11.2020 alkaen.
Meillä Sarastiassa arvostetaan reipasta työotetta, kykyä tehdä itsenäisiä ratkaisuja sekä tiimityöskentelytaitoja.
Sarastia tarjoaa asiakkailleen kokonaisvaltaisen palkanlaskennan prosessin, johon linkittyvät sähköiset esimiesten -ja palkansaajien työkalut mukaan lukien matkalaskujärjestelmä sekä automaattisesti huomioitavat lakisääteiset- ja TES-muutokset. Sarastian palvelutuotanto on modernia ja vahvasti sähköistettyä. Esimerkiksi asiakaspalvelu tapahtuu keskitetyn asiakaspalvelukanavan kautta. Työskentelet sinulle nimettyjen asiakkaiden kanssa, joten edellytämme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja.
Tehtävän hoitaminen vaatii tarkkuutta, organisointikykyä sekä paineen alla työskentelyä. Sarastia kasvaa ja muuttuu jatkuvasti, joten arvostamme myönteistä asennetta kehittämistyöhön sekä työympäristön muutoksiin.
Tarjoamme sinulle itsenäisen tehtäväkokonaisuuden voimakkaasti kehittyvässä ympäristössä ja osaavien asiantuntijoiden seurassa, etätyömahdollisuuden sekä Sarastia Oy:n henkilöstöedut.
Lisätietoja tehtävästä antaa liiketoimintapäällikkö Mirka Salomäki, puh. +358505091726, sposti: mirka.salomaki@sarastia.fi.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hae tehtävää Sarastia Rekryn sivujen kautta 1.11.2020 mennessä.