Efecte asiantuntija (vakinainen), mikä tahansa Sarastian toimipiste
Sarastia panostaa suuresti digitalisaation ja oman ohjelmistokehityksen kautta asiakkaidemme sujuvampaan arkeen. Asiakkaamme saavat digitalisaatiosta kaiken irti, kun kehitämme ratkaisuja juuri heitä varten ja tarjoamme heille markkinoiden kilpailukykyisimpiä palveluratkaisuja. Teemme ihmisten työstä sujuvampaa, tuottavampaa ja mielekkäämpää. Automaation avulla lisäämme prosessien tehokkuutta ja virheettömyyttä sekä raivaamme lisää aikaa henkilökohtaiselle palvelulle. Näin nostamme asiakkaamme palvelut uudelle tasolle.
Teemme omaa järjestelmäkehitystä ja toimimme läheisessä yhteistyössä maailman johtavien teknologiatoimittajien ja älykkäiden startupien kanssa. Kotimaisen omistuksemme ansiosta tietotaidon ja osaamisen kehittäminen sekä toiminnan tulokset pysyvät Suomessa. Lue meistä lisää: www.sarastia.fi/sarastia-yrityksena/identiteetti sekä Sarastia365-ohjelmistoista www.sarastia365.fi
Kasvavan asiakasmäärämme johdosta etsimme järjestelmäasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Alustapalvelut – tiimiin, vastuualueena palvelunohjausjärjestelmämme (Efecte) ylläpito ja kehitys. Palvelemme Efecten kautta kaikkia asiakkaitamme, palvelupyyntöjen volyymia mitataan kymmenissä tuhansissa kuukaudessa. Palvelupyynnöt kohdistuvat kautta linjan kaikkiin tarjoamiimme palveluihin ja ne muodostavat olennaisen osan, paitsi asiakaspalveluamme, myös tuotantoprosessejamme. Pyrimme kehittämään jatkuvasti toimintaamme, joten digitalisointi, tekoäly ja koneoppiminen ovat myös palvelupyyntöjen käsittelyn osalta kiinnostavia, pyrimme automatisoimaan niitä ja toisaalta mahdollistamaan itsepalvelua, silloin kun se on kokonaisuuden kannalta tehokasta.
Etsimämme henkilö on proaktiivinen ja järjestelmällinen sekä innostunut oppimaan uutta. Omatoimisuus, asioiden priorisointi ja kompleksisten kokonaisuuksien hallinta sekä asiakaspalvelutaidot ovat arvostettavia ominaisuuksia. Edellytämme aikaisempaa kokemusta palvelunhallinnasta ja ITSM-järjestelmistä, mielellään Efectestä. ITIL ei ole hopealuoti, mutta sen tai vastaavan metodologian tuntemus on käytännössä edellytys.
Sarastia toimii koko Suomen alueella ja meillä on 20 toimipistettä ympäri Suomen. Toimipisteesi voi sijaita missä tahansa Sarastian toimipisteessä. Alustapalveluiden tiimi sijoittuu nyt paikkakunnille Pori, Hämeenlinna, Vihti, Kouvola ja Rovaniemi. Sarastia suosii etätyötä aina kun se on mahdollista ja virtuaalitiimeissä toiminen tapahtuu joka tapauksessa etäpalaverien kautta. Asiakkaamme sijaitsevat eri puolella Suomea, joten työ edellyttää jonkin verran matkustusvalmiutta sisäisesti sekä asiakkaiden luokse.
Odotamme sinulta:
- Soveltuvaa koulutusta ja kokemusta
- Innostunutta ja innostavaa asennetta
- Omatoimisuutta ja järjestelmällisyyttä sekä tavoitehakuisuutta
- Kohtuullista matkustusvalmiutta
Eduksesi katsomme:
- Asiakaspalvelun palvelunohjauksen tuntemuksen
- ITIL-sertifioinnit
- ITSM-järjestelmän ylläpitokokemuksen, mieluiten Efecten
- Microsoft palvelin- ja pilviteknologioiden tuntemuksen
- Julkishallinnon prosessien tuntemuksen
Tarjoamme sinulle:
- Näköalapaikan julkissektorin digitalisoitumiseen
- Mahdollisuuden oppia uutta ja pitää osaamisestasi huolta
- Mahdollisuuden arvostettuun asiantuntijuuteen
- Mukavan työyhteisön.
- Sarastia Oy:n henkilöstöedut.
- Mikäli olet kiinnostunut tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen mikko.kokkala(a)sarastia.fi 16.6.2020 mennessä. Paikka täytetään välittömästi sopivan hakijan löydyttyä ja haastatteluja tehdään jo ennen hakuajan päättymistä.
Lisätietoja tehtävästä antaa teknologiapäällikkö Mikko Kokkala, puh. +358 40 580 3325, mikko.kokkala(a)sarastia.fi tai teknologiajohtaja Matti Aho, puh. +358 50 531 0421, matti.aho(a)sarastia.fi.
Mikäli olet kiinnostunut tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen mikko.kokkala(a)sarastia.fi 16.6.2020 mennessä. Paikka täytetään välittömästi sopivan hakijan löydyttyä ja haastatteluja tehdään jo ennen hakuajan päättymistä.