Viestinnän, markkinoinnin ja sisällöntuotannon palvelut

Painotukset / laatu: Laatu 60%, hinta 40% (alustava)

Hankinnan kuvaus: Kilpailutuksella perustetaan puitejärjestely. Hinnoittelumekanismi perustuu tiettyyn tuntimäärään sidottuihin kokonaisprojekteihin (case-hinnoittelu) sekä niistä johdettuihin tuntihintoihin. Kilpailutus sisältää mediatuotannon eri osa-alueilla (verkkotuotanto, graafinen tuotanto, videotuotanto yms.), minkä lisäksi kilpailutetaan omina osakokonaisuuksinaan strategisemmat viestintäkumppanuudet.

Sisältyvät palvelut: Suunnittelu (logot, mainoskampanjat, mediakampanjat, viestintäsuunnitelmat), tuotanto (taitot, grafiikka, mediasisällöt, verkkosisällöntuotanto, painotuotteet) sekä strateginen viestintäkumppanuus (vaikuttajaviestintä, in bound -markkinointi).

Hyvä tietää: Kilpailutus huomioi kasvokkain tehtävän työpajatyöskentelyn sekä etätyöskentelyn erikseen. Tätä kautta toteutuu mm. paikallisuus ja kustannustehokkuus. Laatuvertailun osana arvioidaan toteutussuunnitelmia.

Sektorit

  • Kasvatus koulutus ja kulttuuri
  • Muut

Valmistelukausi

Q3/20–Q4/20

Sopimuskausi

Q1/21–Q4/24

Ota yhteyttä