Extranet

Tervetuloa Sarastian Extranet-palvelun käyttäjäksi!

Palvelusta löydät asiakkuuteesi liittyvät uutiset, häiriötiedotteet, ohjelmalinkit,
palveluihin liittyvät ohjeet ja Sarastian Twitter-syötteen.

Käyttöoikeudet tilataan  Sarastia-asioinnin kautta (Extranet-palvelun tilauslomake). Jos sinulla ei ole tunnuksia Sarastia-asiointiin, voit pyytää esimiestäsi tilaamaan sinulle käyttöoikeudet.

Kirjautumisongelmissa  (työsähköpostitunnus ja salasana) ole yhteydessä organisaatiosi omaan IT-tukeen.

Extranet-palvelun neuvonnassa ja vikatilanteissa ota yhteyttä Sarastia-asiointiin (Extranet-palvelun tilauslomake) tai puhelimitse Sarastian asiakaspalveluun numeroon 020 6399 400 (valitse alkuvalikosta linja 2). Asiakaspalvelumme auttaa sinua arkisin kello 8-16.